Het duurt 2-4 dagen om uw bestelling te verwerken en vervolgens 2-3 weken om het pakket bij u aan de deur te krijgen.

Verzenden jullie waar dan ook ter wereld?

Ja absoluut. Wij verzenden wereldwijd.

Waar vandaan verzenden wij uw product?

Onze kantoren zijn gevestigd in Frankrijk. Ons internationale magazijn bevindt zich in China.

Verstrekt u producttrackinginformatie?

Ja, wacht 3 dagen na uw bestelling en vraag het ons per e-mail op yumi@kawaiii-zen..nl

Er ontbreken een aantal artikelen in mijn bestelling, wat gebeurt er?

Onze producten worden afzonderlijk verzonden, afhankelijk van uw bestelling. Als deze bijvoorbeeld artikelen uit twee verschillende magazijnen bevat, zal er dus sprake zijn van twee leveringen. De rest van de bestelling zal hoogstwaarschijnlijk binnenkort arriveren.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat kan ik doen?

Het spijt ons dit te horen. Stuur ons eenvoudigweg een afbeelding van het beschadigde artikel in kwestie naar het e-mailadres: yumi@kawaiii-zen..nl en wij sturen u zo snel mogelijk een soortgelijk vervangend artikel.

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Wat duurt zo lang?

We verontschuldigen ons voor de vertraging. Soms kan internationale verzending langer duren dan verwacht vanwege de douaneafhandeling. Wel kunt u uw bestelling traceren en op elk moment zien waar deze zich bevindt. Als u nog steeds het gevoel heeft dat u hulp nodig heeft bij het volgen van uw pakket of als u er meer over wilt weten, neem dan contact met ons op via e-mail op het volgende adres: yumi@kawaiii-zen..nl

Heeft u een restitutiebeleid?

We doen ons best om eventuele problemen die onze klanten tegenkomen met hun online artikelen op te lossen. Indien u toch een terugbetaling van uw bestelling wenst te ontvangen, kunnen wij uiteraard de betaling uitvoeren, in het geval dat het beroep binnen 30 dagen na de datum van de bestelling wordt ingediend en het/de betreffende product(en) niet in de aanbieding is. Voor meer informatie kunt u meer lezen over ons restitutiebeleid.