Retouren & Ruilen:
Bij kawaiizen doen we ons best om onze productbeschrijvingen zo gedetailleerd mogelijk te maken, zodat u niet voor verrassingen komt te staan wanneer u onze producten ontvangt. We willen ervoor zorgen dat onze klanten precies weten wat ze bestellen.
Annuleringsbeleid voor bestellingen:
We zijn er trots op dat we alle bestellingen snel kunnen verwerken op onze site geplaatst. De meeste bestellingen worden binnen 12 uur verwerkt. Als u uw bestelling om welke reden dan ook wilt annuleren, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail op yumi@kawaiizen.nl
Een grote meerderheid van de artikelen op voorraad worden binnen 12 uur, het is absoluut noodzakelijk dat u gedurende deze tijd contact met ons opneemt, zodat we kunnen proberen uw bestelling te annuleren voordat deze wordt verwerkt en/of verzonden.
Er wordt geen rekening gehouden met een verzoek om uw bestelling te annuleren als deze al is verwerkt.
Adresfouten:
Het is uw verantwoordelijkheid om de juistheid van dit adres te verifiëren en zeer snel contact met ons op te nemen om ons op de hoogte te stellen van een wijziging. Dit kan alleen worden uitgevoerd als uw bestelling nog niet is verwerkt.
Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor onjuiste verzendinformatie. Wij zijn ook niet verantwoordelijk voor geweigerde of onbestelbare bestellingen (ontoegankelijke adressen, onvolledige adressen enz.).
In deze laatste gevallen kunnen deze pakketten naar ons worden teruggestuurd, maar niet altijd. a>om uw probleem op te lossen. het retourformulier. Onderteken het en stuur het samen met uw pakket naar het adres dat we u zullen geven als u naar onze ondersteuning schrijft.yumi@kawaiizen.nl Wij accepteren retourzendingen om welke reden dan ook! Of u nu ontevreden bent of gewoon van gedachten bent veranderd. Ons retourbeleid is 14 dagen vanaf het moment dat u uw producten ontvangt. Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent, neem dan contact met ons op via e-mail:Retourbeleid:U komt pas in aanmerking voor herverzending of terugbetaling van uw bestelling nadat uw pakket is ontvangen door de afzender.
Als uw bestelling wordt geretourneerd naar de afzender, zullen wij u een terugbetaling voor uw bestelling aanbieden, afgetrokken van de verzendkosten, of wij bieden u een herverzending aan, afhankelijk van uw keuze.In deze laatste gevallen kunnen deze pakketten naar ons worden geretourneerd, maar niet altijd.
Ruilen / Terugbetalingen / Vervangingen
Als u binnen de retourperiode van 14 dagen valt, bieden wij u 3 opties:
1. Ruil je artikel om voor een andere maat/kleur.
Ruilen is alleen mogelijk voor de maat en/of kleur van dezelfde stijl. Het ruilen van een ander product is ten strengste niet toegestaan. We raden u aan uw oorspronkelijke artikel te retourneren voor een terugbetaling en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste product.
2. Terugbetalingsgegevens en vouchers
Standaard is de terugbetalingsmethode voucher. Als u een terugbetaling wilt ontvangen, laat het ons dan weten.
Alleen de uiteindelijk betaalde prijs (na eventuele korting) wordt terugbetaald.
Kortingscodes of vouchers kunnen niet opnieuw worden uitgegeven en zijn niet-restitueerbaar.
3. Vervanging van een onjuist of defect artikel
Het spijt ons echt! Stuur ons een e-mail naaryumi@kawaiizen.nl met de volgende gegevens:
- Jouw bestellingsnummer
- Beschrijving van het probleem (bijvoorbeeld verkeerd/defect artikel)
- Foto’s of video
Hoe kan ik een terugbetaling krijgen voor mijn product?
Als u dat wenst, kunnen we u een nieuw product toesturen of vervangen door een ander artikel met dezelfde waarde.
Er zijn situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden gedaan (indien van toepassing). Vanwege inspectie-, magazijn- en verwerkingskosten kunnen voor sommige artikelen 15% herbevoorradingskosten in rekening worden gebracht voor geretourneerde en terugbetaalde bestellingen. Voor bestellingen die worden geruild of artikelen die worden geretourneerd/geruild vanwege een fabrieksfout worden deze herbevoorradingskosten niet in rekening gebracht. Er worden kosten in rekening gebracht op de oorspronkelijke bestelling en het saldo wordt terugbetaald. Het is de koper die de verzendkosten voor het retourneren moet betalen.
Hoe lang duurt het voordat u een terugbetaling ontvangt?
Normaal gesproken kan de verwerking van terugbetalingen tot twee weken duren. Alle terugbetalingen moeten worden geverifieerd op echtheid en moeten ter verwerking worden ingediend bij onze boekhoudafdeling.
Hoe een artikel retourneren?
- Elke retouraanvraag moet vergezeld zijn van eenretourformulier.
- Vul dit formulier zo nauwkeurig mogelijk in en stuur uw artikel samen met dit formulier naar het retouradres dat wij u per e-mail doorgeven.
- Voor vragen of opmerkingen kunt u ons een e-mail sturen opyumi@kawaiizen.nm
Te late of ontbrekende terugbetalingen:
- Controleer uw bankrekening
- Neem contact op met uw bankinstelling
- De verwerkingstijd bedraagt doorgaans 3-5 werkdagen
Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op kawaiizen.nl
Verzending:
De klant is verantwoordelijk voor het betalen van zijn eigen verzendkosten voor het retourneren van een artikel. Als u een terugbetaling ontvangt, ontvangt u precies wat u voor het product heeft betaald (minus de herbevoorradingskosten).
Als u een ruil wilt: afhankelijk van uw land van herkomst, kan uw geruilde artikel mogelijk het duurt 2-7 weken voordat u deze bereikt.
Disclaimer:
Als u artikelen verzendt met een waarde van meer dan € 50, raden wij u ten zeerste aan het product naar ons terug te sturen met een trackingnummer.